Bakar al-quran!

Kengkawan,

Ushar line dulu sbelum tengok

PENTING!!!!!

MEMANG patut NEGARA diaorg PANAS dan MISKIN FOREVER…BUSUK HATI !!!
Tulah padan muka India sekarang dok kena heatwave teruk suhu sampai 45
degrees..buat lagi kerja2 mcm nih… lupakan aishwarya rai ke, khan-khan
ke..sapa2 yang seagama dengannya… Ni la HINDUSTAN yang setan tu.

PUAK2 HINDUS NI BAKAR AL-QURAN.. SEKARANG DAH KENA BALA CUACA YG PANAS
TERIK
45 DEGREE C SEBAGAI PENGAJARAN ATAS PERBUATAN DIORANG..
PLEASE FORWARD KAN EMEL NI PADA KPD UMAT ISLAM KITA YG LAIN..
PERBUATAN MEREKA INI TIDAK BOLEH DIMAAFKAN!!!!!!!!!

51 comments on “Bakar al-quran!

  1. nuzzz says:

    semoga tuhan melaknati negara orang yang membakar al-quran! allahuakbar!!!!!!!!!!!!11

  2. Ruhina Binti Abdullah says:

    Akan mendapat balasan Allah yang maha besar, Allah hu Akbar

  3. Histina Andri N says:

    Allah pasti akan memberi ganjaran yang setimpal pada orang yang mengutuk agamanya.Allahuakbar…………………….

  4. robert says:

    kitab suci yg dari dulu sampai sekarang tidak ada perubahan
    tidak ada tambahan ataupun pengurangan
    diseluruh dunia sama, tidak ada kata-2 kotor
    itulah kitab suci al qur’an

    tuhan juga tidak mati
    kalo mati bukan tuhan
    yesus hanya ……manusia bisa mati bisa lapar ……………….

  5. Iqbal says:

    Baru kitabnya dibakar aja udah marah,Gereja Kristen ratusan aja dibakar umat kristen tidak membalas atau mengutuk. Karna hanya dalam kristen ada KASIH akan sesama

    • nadomatcik says:

      hei Iqbal!!!! Kalau ngomong jangan setengah-setengah. lihat tuh! Palestina hacur berantakan!! Irak dan Afganistan jadi Jajahan!!! Itu semua negara, bukan cuma tempat beribadah!!!! sontoloyo luh!!!

  6. LUQMAN HAKIM says:

    Padan Muka, korang tak tahu ke Allah tu Maha Berkuasa. Nasib baik bagi panas je, kalau Allah hantar burung ababil yang membinasakan tentera abrahah lagi padan muke!Allahuakbar!!!

  7. faridine zidane says:

    orang yang bakar quran tu….#&$$**@ tak tau la nak cakap…
    jenis orang tak sekolah….tau la dia… tau la nanti akibatnyeee

  8. fairuz says:

    sy berharap semua orang islam bangkit menentang orang yang menghina agama allah

  9. itr says:

    MASYA ALLAH SESUNGGUH NYA APA YANG ADA DALAM AL-QURAN ITU TIDAK ADA CACAT SEDIKITPUN,

    GW SUMPAHIN ITU NEGARA BAKAL KELELEP AMA TSUNAMI

  10. gytsensei says:

    semua manusia bebas beragama.Oi si Iqbal…tu tandanya penganut Kristian x sensetif & taat pada agama.ye la,suka la org bakar gereja kau tu?X marah kan???
    Hampeh betul la kau ni…uihs5x.
    padan muka dia org…harap2 Allah turunkan bala lebih besar lg.
    baru dia tau sape lbh berkuasa,,,
    nti dia plak yg kena bakar

  11. Andriy says:

    Sebenarnya apa masalahnya org india bakar Al-Qur’an,Apa Al-Quran cari gara2? ga’kan! dasar org india yg aneh…
    KATROK….

  12. Andriy says:

    Salam buat org melayu….KATROK itu kampungan (dlm bhs Jawa-Indonesia)

  13. Rachel says:

    Kenapa sich pake’ acara bakar2 Al-Qur’an segala, enakan jg bakar JAGUNG.. ;-p
    Harus’x ssama umat manusia bisa saling menghargai, & ngga’ saling mencela ato pun menyakiti. Toh dgn perdamaian hidup akan terasa lebih TENANG & NYAMAN. So………………..
    PEACE MAN….
    Truz atu lagi.. Jangan KATROK donk kaya’ si Iqbal… ^_^

  14. ct says:

    MMG MANUSIA BANGSAT DIORANG NIH. MMG JNIS MANUSIA YANG BODOH DAN BANGANG DARI DULU SBB TU X PENAH MAJU2 DR DULU SMPI SKRG. SEMOGA DIORANG NI DAPAT MALAPETAKA DR ALLAH

  15. fasha@lah says:

    mcm sial org keling ni…
    mmg patut negara jadi fakir miskin, panas terik….
    lagi bagus negara mcm tu pupus di dunia ini..
    TAKBIR!!!
    ALLAHUAKBAR!!!
    ALLAHUAKBAR!!!
    ALLAHUAKBAR!!!

  16. emofaiz says:

    kite patut perang je orang yang bakar kitab suci tu………allahhu akkbar……………………………………………………..saya juga harap kita semua jangan menghina al quran……………

  17. wukir says:

    semoga orang-orang tersebut cepat diazab oleh Allah SWT

  18. wukir cah pagergunung pemalang says:

    semoga orang-orang tersebut cepat diazab oleh Allah SWT…….
    ALLAHUAKBAR!!!
    ALLAHUAKBAR!!!
    ALLAHUAKBAR!!!

    kita bela agama Allah….

  19. tiqah says:

    nampak sangat dunia dah nak kiamat!!!

    oleh yang demikian, smayang la anda sebelum anda dismayangkan..

  20. rockbebeh says:

    Kasihan umat islam sekarang..berdoa ntahapapanthah!(termasuk aku kadang2)
    Tapi semua yg di atas tu masih boleh di maafkan,,yang paling dahsyah, aku nak cerita hari ini…org yg doa supaya Allah turunkan Bala kat org kafir, doa LAKNATkan org kapir..mereka dah lah mati masuk neraka, korang pulak doa cam tuh…kasihan..kasihan…
    Kalau korang nak tahu bila Nabi Nuh a.s mintak Allah turunkan bala?
    Selepas 980 tahun buat daqwah…,
    korang doa bala2 nih dah berapa lama daqwah kat org kapir tu?
    Lepas Nabi Nuh doa, Allah makbulkan dengan janji akan datangkan banjir besar, jadi Allah perintahkan Nabi Nuh buat kapal besar..Nabi Nuh tanya camne nak buat kapal, pokok takde? Allah suruh tanam dulu..berapa lama pulak Allah bagi peluang kat org kapir ni untuk taubat korang pikir2kanlah…
    Nabi Yunus a.s pulak,bila dia doa bala?Allah bagitahu buat daqwah lagi 40 hari , hari yg ke 40 Allah turunkan bala…
    pendek cerita hari ke 39 nabi Nuh dah lari naik kapal takut kena bala…akhirnya Allah murka lalu Nabi Yunus dapat 4 kegelapan,
    dicampak ke laut yg hitam pada malam yg gelap dan ditelan oleh dua ekor ikan(ikan makan ikan)…
    pendek cerita lagi…
    dah ikan tu muntahkan Nabi Yunus selepas 40 hari, Allah perintahkan pulak Nabi Yunus buat bikar@pasu@tempayan yg besar dan cantik..beberapa hari Nabi Yunus ambil masa siapkan pasu tu , maklumlah Allah suruh..bila Siap, bukan main cantik dan besar pasu tu…Lepas tu Allah perintahkan Nabi Yunus pecahkan pasu tu! Terkejut Nabi Yunus as…Allah buat perumpamaan lebih kurang..
    adakah aku cipta org kapir itu untuk dibinasakan?…

    Jadi korang semua…Adakah korang ingat Allah cipta org kapir tu hanya untuk menjadi BAHAN BAKAR Api Neraka? Org kapir duduk neraka tingkat ke-3, org yg berpura2 islam duduk neraka bawah sekali!(naudzubillah)
    Ingatlah wahai kawan-kawan, satu org kapir mati semua org islam berdosa tau! Nabi bila ada mayat yahudi ‘lalu’ depan baginda, Nabi menangis…sahabat hairan..Nabi jawab, tahukah kamu mereka akan kekal selamanya dalam neraka…
    Aku jika sempat tengok ‘bersama-mu tv3’, kalau org islam susah, aku takde hal, tapi kalau org bukan islam hidup susah dan merempat, aku dan isteriku sama2menangis..kasihan, atas dunia dah macam tu, akhirat ? isk..isk…( mereka ‘perwira’ di medan derita-neraka-)
    INGATLAH doa org yang terinaya adalah sangat makbul..walaupun seorang kapir….sekarang siapa yg terinaya:
    kita org islam ke atau mereka org kapir?
    mereka org bukan islam telah di zalimi oleh org islam kerana tak menyampaikan daqwah kepada mereka…sebab tu bila org islam perang dengan org kapir-org kapir menang-sebab mereka telah di zalimi-org islam tak daqwah mereka…
    Zaman ini bilangan org pergi hají dan bilangan org islam lebih ramai berkali2 ganda dari bilangan org islam zaman Nabi, dan ada yg doa, “Ya Allah Laknatlah denmark, America, dll. Tapi bila perang Amarika-iraq, Amarika-afghanistan, Israel palestin, Serbia-bosnia..mana pergi 1000 malaikat yg tolong sahabat dalam perang badar? Mengapa Allah tak tolong org islam? Ingat dalam sejarah islam kemengan hanya apabila Allah bantu kita…ahli badar 313 org adalah mereka2 yg telah menunaikan hak daqwah pada org kapir selama 13 tahun kat mekah…so logic Allah bantu mereka…tapi hari nih kita nak berperang dengan denmark, dah berapa lama buat daqwah kat mereka..satu jam? Seminit?menangislah kawan..
    Nabi s.a.w pesan kat Khalid r.a selaku ‘pedang Allah’ agar sebelum berperang buat daqwah 3 hari dulu, kalau mereka tak nak suruh mereka bayar “macam zakat”..kalau tak nak jugak ,HA! Baru serang!!!
    Wahai sahabatku..ingat, kita tidaklah sebaik Nabi Musa a.s dan mereka tidaklah sejahat firaum (mengaku tuhan)…tapi, Allah tetap perintahkan Nabi Musa berdaqwah dengan lemah lembut (hiqmah)pada firaun…
    Aku tahu korang tengah marah, aku pun marah gak bila mereka lukis karekator Nabi sampai cam tuh…Tapi kalau nak marah, marahlah kerana Allah, bukan nafsu..
    Marahlah cara Nabi kita marah…
    Macamana?
    Seorang sahabat bertanya pada Nabi, amalan apa yg paling baik?(lebih kurang maksud)
    Jawapan dari Rasul s.a.w:
    JANGAN MARAH
    JANGAN MARAH
    JANGAN MARAH….
    (Nabi ulang 3 kali)
    “ORANG BERIMAN ADALAH BERSIFAT MENELAN MARAH”
    (hadith)
    Maknnya marah memang dah ada Cuma korang kena telan marah…!
    TAPI bila korang telan marah sahaja korang akan dapat penyakit2 lain..(pulak…)
    Org melayu ramai kes macam ni, bila marah, dia telan, siap senyum tu, tapi lama2@lama kelamaan datang penyakit baru iaitu AMUK!
    Kes Hang Jebat!
    Pasir Salak!
    Sultan Mahmud mangkat di julang!
    Bla la bla!
    Jadi bila korang dah telan marah korang kena buat dua perkara lagi iaitu:
    Maafkan dan bagi hadiah, amacam boleh?
    Aku ulangi:
    3 CARA MENCEGAH MARAH:
    1.Telan Marah
    2.Maafkan.
    3.Bagi Hadiah.
    Apa! Korang ingat aku reka semua ini, ada dalam hadith tau!
    Cerita 1:
    Bila Nabi lihat mayat Saidina Hamzah selaku bapa saudaranya di lapah2, anggota badan di potong2, jantung dikeluarkan, apa Nabi buat?
    Nabi bercadang nak lapah 70 mayat org kapir macam tu juga….
    Tapi Allah tegur… “maafkan lebih baik”.
    (((Ha! Untuk org yg bergaduh, bila aku mintak maaf, tak nak maaf, bila aku cakap:
    “lagikan Nabi ampunkan umat”, korang siap jawab;”
    “Itu Nabi, nabi lain, taraf dia tinggi”
    Woi manusia!, (aik? Marah nampak)Nabi yang takde dosapun nak lebih baik, nak maafkan, apatah lagi korang yang bergelumang dengan dosa!(termasuk aku), jadi:
    maafkanlah aku wahai kawan,
    maafkan aku wahai mahluk tuhan…
    Arghh! Kalau semua kesalahan boleh di maafkan hanya dengan ucapan maaf,
    APA GUNANYA BALAI POLIS?
    Lantak engkau lah!, kau tak nak sory aku naik lorry…)))
    Sambung balik, Apa Nabi buat?
    1. Nabi Telan marah….(semua dari Allah)
    2. Nabi maafkan Hindun yg buat kerja2 tuh?
    3. Nabi bagi hadiah kepada hindun berupa doa hidayat…
    Akhirnya Hindun masuk islam dan pembunuh Hamzah r.a. juga masuk islam.
    Hindun yg pernah bersumpah tak nak masuk islam cakap:Bukan aku yg masuk islam tapi islam yg telah masuk ke dalam aku…
    (Subha naAllah)
    Cerita 2.
    Nabi di baling batu di taif(rujuk:Apa itu hijrah?)
    Apa Nabi buat.
    1. Nabi telan marah(nabi menangis mengadu pada Allah, Nabi tak marah2)
    2. Nabi maafkan org Taif(Malaikat offer nak datangkan bala-Nabi tolak)
    3. Nabi bagi hadiah berupa doa hidayat…dan akhirnya anak org2 taif telah masuk islam dan mengetuai jemaah daqwah ke Asia..(satu org alim cakap sekiranya Nabi benarkan Malaikat hancurkan Taif, kita hari ni sembah pokok dan batu..)
    Cerita 3.
    Seorang sahabat kematian anaknya akibat hamba sahayanya dengan tidak sengaja telah tertumpah air panas. Lihat apa sahabat buat:
    1. Sahabat telan marah(pada mulanya dia memang nak marah, tapi bila dia lihat hamba dia menangis dan berkata”maafkan hamba, tidak sengaja” maka dia tahu semua ini adalah dari Allah.
    2. Sahabat maafkan Hambanya.
    3. Sahabat bagi hadiah iaitu kebebasan…
    Di beritakan Sejak sahabat2 Nabi amalkan hadith ini, bilangan hamba2 semakin berkurang dan akhirnya tiada terus….
    Cerita 4.
    Seorang hamba Allah telah lakukan banyak kesalahan dan Hamba Allah ini hanya ada iman sebesar zarah.
    1. Allah hilang Murka bila hamba ni bertaubat(walaupun dalam neraka)
    2. Allah ampunkan dosa dia
    3. Allah bagi hadiah iaitu shurga….(yg luasnya 10 X dunia! Punya besar)
    Cerita 5(bukan hadith)
    Isteri aku baru saje mandikan anak, sementara dia mengambil kelengkapan bayi aku bermain dengan anakku(bukan bergurau antara pusat dan lutut!).tiba2 anakku pancut air kencingnya ke muka aku! Mari kita lihat apa aku buat:
    1. Aku telan marah(bukan telan air kencing hmmm ape ni rasa masin2..isk..)
    2. Aku maafkan dia (alah…bebudak)
    3. Aku bagi hadiah iaitu pampers dan susu dan dodoikan dia tidur dengan menyayi beberapa buah lagu…(kira hadiahlah sebab pampers dan susu aku beli kat Giant: peneraju harga terendah he3)
    Karang tak setuju?
    Korang tak nak bagi hadiah?
    Kalau tak nak bagi hadiah janganlah marah! :)
    Banyak lagilah cerita2 yg korang dan aku boleh ambil iktibar, kalau korang ingat masa Nabi dan para sahabat nak gi Haji tapi org kapir sekat tak bagi masuk dan buat perjanjian ‘hudaibiah’….lepas tu bila tanda tangan mereka org kapir tak nak tulis perkatatan Pesuruh Allah yg membuatkan sahabat meradang, tapi Nabi ‘kool’…lepas tu Nabi suruh sahabat patah balik, korang bayangkanlah jalan kaki dari johor bharu ke KL lepas tu kena patah balik, tapi nabi ‘kool’…bila Nabi botakkan kepala, barulah sahabat2 faham kesungguhan Nabi dan mereka2 yakni para sahabat telah mencukur rambut mereka sampai berdarah2 kerana menahan marah….telan marah…maafkan….dan perjajjian itu telah di anggap ‘hadiah’ oleh org kapir..macam berat sebelah, tapi Allah Maha Mengetahui…
    Antara perjanjian itu adalah: Gencatan senjata.
    Tidak boleh berperang, maka barulah org islam dapat bergaul bebas ngan org kapir,
    Kalau kita tengok 13 tahun Nabi berdaqwah di mekah 313 org je yg ikut gi perang badar, lebih kurang 10 tahun kemudian Nabi bersama 10 ribu sahabat nak pergi haji…tapi lepas perjanjian tu beberapa tahun kemudian bilangan sahabat telah mencecah 124 ribu org…kenapa?
    Kerana akhlak orang islam bagus-bagus, org kapir datang madinah terus terkesan…tapi hari ini, akhlak org islam berada pada paras yg membimbangkan…Org kapir bukan saja tak nak masuk islam malah TAKUT jadi macam org islam…salah sikit..bakar! silap sikit…rusuhan! Doa laknat merata2…
    Org kapir takut org islam hampir pada mereka, takut kat badan org islam ada BOM!
    Penutup..
    Ya Allah berilah Hidayat pada Saidina Umar yg nak bunuh Nabi…
    Ya Allah berilah Hidayat pada Saidina Khalid yg membunuh 70 org islam dalam perang UHUD…
    Ya Allah berilah Hidayat pada Hindun yg makan hati Saidina Hamzah…
    Ya Allah berilah Hidayat pada Penduduk Taif yg baling batu pada Nabi…
    Ya Allah berilah Hidayat pada Supian yg banyak menghina Nabi…
    Ya Allah berilah Hidayat pada Denmark, Amerika..dll
    Ya Allah berilah Hidayat pada org yg tulis blog nih…
    Ya Allah berilah Hidayat pada org yg baca blog nih…
    Ya Allah berilah Hidayat pada org yg menghina Nabi
    Ya Allah berilah Hidayat pada org yg laknat mereka yg menghina Nabi
    Ya Allah berilah Hidayat pada Seluruh umat
    Kekalkanlah aku dalam hidayat..
    Jadikan aku asbab hidayat
    Amin…

    Ps: Bertaubatlah sebelum menjadi mayat…kalau korang marah kat aku pasal tulis dalam blog ini, korang kena telan marah, lepas tu maafkan aku dan yg paling best:
    KORANG KENALAH BAGI HADIAH HE HE HE…

  21. momo says:

    WAHAI ROCKBEBEH…. INSAFLAH SEBELUM TERLAMBAT…. YA ALLAH… KURNIAKANLAH HIDAYAH KEPADA ROCKBEBEH SEBELUM TERLAMBAT. AMIN….

  22. sipot tol la says:

    Ya Allah Ya Tuhanku
    Turunkanlah bala pada orang hindu nih…
    Amin

  23. rockbebeh says:

    en momo… lain kali baca habiskan… jangan buat org lain tersalah faham yer….

  24. PEACE says:

    KITAB SUCI ADALAH KEBENARAN YANG SEJATI.
    MESKIPUN DI BAKAR SPIRITNYA TIDAK AKAN PERNAH MATI, YANG HABIS TERBAKAR HANYA FISIK BELAKA, KENAPA HARUS MARAH…? KENAPA HARUS MENYUMPAHI MEREKA DENGAN DOA YANG NEGATIF? APAKAH TUHAN SUKA DENGAN DOA YANG PENUH DENGAN KEBENCIAN? BERDOALAH AGAR MEREKA DIBERI PENCERAHAN DAN KEMBALI KE JALAN TUHAN, DAN SALING MENGHORMATI ANTAR SESAMA.
    TUHAN MENCIPTAKAN PERBEDAAN AGAR TERASA LEBIH INDAH. IBARAT TAMAN BUNGA AKAN TERASA INDAH BILA DIPENUHI DENGAN BUNGA YANG BERWARNA-WARNI. SO JANGAN MELIHAT PERBEDAAN, LIHATLAH PERSAMAAN SEBAGAI SISI POSITIF, TOH KITA SAMA- SAMA MANUSIA CIPTAAN TUHAN.
    SAUDARAKU, MARI KITA BELAJAR BERPIKIR LEBIH BIJAKSANA LAGI, BELAJAR BUKAN DARI PERUT, TETAPI DARI HATI YANG TERDALAM
    PEACE….WITH LOVE

  25. ramdlan says:

    Quran yg di bakar itu mushaf (buku/kertas) isinya kan tidak akan hilang…

    BE WISE BROTHER….

  26. jo says:

    Mereka halal untuk di rajam!!!!
    dasar kafir!!!!

  27. jo says:

    buat iqbal…
    justru agama entelah yang biang keroknya permasalahan dunia!!!
    injil itu kitab buat kaumnya musa atau yahudi..
    dan saya yakin anda bukan kaum yahudi..
    ribuan bahkan jutaan kaum islam dibunuh oleh orang2 kristian tanpa alasan yang jelas di irak, palestine, dan belahan dunia lainnya.
    LAGIPULA injil yang asli SUDAH TIDAK ADA, yang sekarang ada pu sudah ternodai dengan ayat2 palsu yang dibuat oleh manusia..
    kitab adalah buatan manusia tapi isinya adalah wahyu tuhan!!!
    apakah orang sekelas PAUS PAULUS YOHANES yang bisa tidak suci dari kotoran BOLEH merubah isi KITAB??????
    kalo iya,,,agama kelas apa kalian yang mempercayai kitab seperti itu!!!!!!!!!!!!

  28. ANTIKELING says:

    Patutlah engkau KALING!!!!!!

  29. skali602 says:

    Celaka la ko keling. Keling bangsat… Pilihanraya raya kita jangan undi calon keling, tak kira MIC ke, PPP ke, Gerakan ke…. kita ajar depa. La nie depa konon nak tuntut nak depa (hak?) kalu depa nak lebih-lebih halau balik India ajer… INGAT KAWAN-KAWAN, JANGAN BAGI UNDI PADA KELING BANGSAT….

  30. hazlina says:

    astafirullah,,tak pa dunia ni syurga dorang nanti akhirat tu da lah neraka dorang…

  31. kazaki says:

    Fuck all hindustan….

    kalau berani jgn sama ayat ayat Allah…
    nih.. ama aku… young generation of muslim..
    taruh nyawa pun brani..
    kalian semua tiggal bilang perang kat kami orang muslim..
    insya Allah … kimi datang kesana.. tuk minumin darah kalian semua…
    udah la keling, bauk, jelek… bertingkah sangat….

  32. kazaki says:

    hei…. keling, bauk.. jelek mirip monyet…

    siapa yg kalian anggarkan…. said baba kuntet, kribo, jelek itu
    tu cocoknya buat cuci got rumah aja… tau cleaning servis…
    peliara lembu.. atau perliara ayam..

    he..he..he.he…he…..

  33. zibrax says:

    semoga ALLAH tidak mengampuni perbuatan para musuh ALLAH……AMIN

    GERAKAN ANTI ISRAEL-AMERIKA-DAN SEKUTUNYA

    ZIBRAX
    NUSA INDAH UNDERGROUND
    JAKARTA TIMUR BERSATULAH

  34. hamba alloh says:

    smoga mereka diampuni allah swt dan di bukakan pikirannya untuk kembali ke jalan yang benar. amin ya robbal allamin

  35. q says:

    tahniah kepada mereka yang membakar Al_quran. Tahniah kerana memberi pahala kepada orang islam. Tahniah kerana mengekalkan dirinya dalam api yang maha hebat. Tahniah kerana membawa sensara kedalam diri dan negara mereka.
    wahai mereka seagamaku… ingatlah kepadaNYa setiap masa. ALLAH akan menjaganya sekiranya kita menjaganya. fahamkanlah…

  36. pariahitam says:

    Haram zadah punya keling, suka2 saja bakar kitab agama org. Dah la tangan dia kotor pi pegang kitab suci kita plak. Sapa la bangang pi bagi dia kitab Quran untuk dibakaq, dak pon dia curi dari sapa-sapa ka? Lahanat punya setan!

    Dasar paria bangsat. Ni HINDRAF kat sini ni melampau naik kepala, dah la depa selalu tangkap tanah buat koil. Mula-mula pancang Trisula yang ikat dengan limau dan abu Vibuthi, pastu mula la dia nak buat Gopuram dan Mandapam. Atas tanah kerajaan ka entah tanah sapa-sapa depa pi rampas buat koil. Pastu bila orang tuntut nak buat pembangunan dia mula buat perangai paria anak haram hitam taik adam dia tu. Nak sekat-sekat jalan nak buat rusuhan ala-ala paria di Toronto hari tu.

    Kat pintu masuk Putrajaya di kawasan belakang UNITEN dan KAYU NASI KANDAR ni ada dua ke tiga bijik koil depa buat jadi pengawal pintu masuk ke tempat tinggal orang Islam majoriti. Esok-esok dia tangkap tanah buat koil pulak kat dalam Putrajaya, pastu buat Thaiposam bau macam bau nyiur yang hentak kat depan berhala bersetan yang beretang naik bau basi macam bau daki melepat dia tu. Merata-rata Tanah Melayu ni kecuali di Kelantan depa buat Koil haram. Kelantan tu pula ada koil Buddha Baring yang Malas. Dasar Penjajah Paria Tamil Selvam. Malaun anak haram.

    Aku sokong sangat skali062, tok sah dok undi paria Tamil Chelvam tak kira wakil parti mana pon, peduli apa dengan ahli politik penipu, semua sama saja tak boleh percaya dan paria tak dak hak nak sebok dalam negara ni, balik Tamil Nadu saja jangan nak menyemak. Kasta rendah pulak tu, dh la itam merelit. Ada ati nak rampas negara orang wat Batu Caves. Dah la nak rampas Sri Lanka dan bunoh orang Islam Tamil sambil rampas tanah serta harta orang Islam yang tak seberapa kat Jaffna.

    Ni untuk encik Iqbal, agama Kristian yang gereja kena bakar tu pon bukan saja dibakar oleh orang Islam atau orang agama lain, tapi orang Kristian sendiri pon bergaduh sesama mazhab-mazhab sendiri macam bergaduh dengan agama yang berbeza saling bakar membakar.

    Alah, tok usah la beretorik, Jesus mengajar berkasih sayang. Agama lain pon ada ajar berkasih sayang juga. Hindu paria yang dok bakar kitab suci agama orang tu pon ada ajaran kasih sayang. Di Rembang Indonesia pon ada orang Hindu bukan di Malaysia saja. Tak kan la encik tak tau. Ajaran Hindu Bhaktha yang sembah dewa Krishna tu bukan mengajar tentang kasih sayang juga kah? Saya pon keturunan Hindu juga dari sebelah bapa dan kalau ikut kasta saya keturunan Brahmin suku Nambuthiri. Saya tau lagu-lagu Bakti untuk Mukundha Krishna, dewa setan paria yang bakar kitab suci orang dengan tangan kotor dia tu. Tapi sebab saya beragama Islam dan saya sayang agama Islam, saya mesti ikhlas tunjukkan kasih sayang saya terhadap ajaran Islam. Ajaran Islam pon menekankan kasih sayang, kasihkan Allah, kasihkan semua Rasul dan Nabi Allah, kasihkan orang tua, kasihkan saudara-saudara, kasihkan haiwan, kasihkan semuanya. Ajaran mengucapkan Salam dalam Islam tu bertitik tolak dari kasih sayang dan cinta kasih akan sesama insan, jin, malaikat, dan segala makhluk. Jiran kita bukan saja manusia, tapi juga makhluk halus sekelian dan haiwan serta alam sekitar.

    Beragama biar di hati dan bukan di luaran atau dengan kata-kata retorik saja. Saya sekarang benci dengan Paria kerana depa kejam dan tak semena-mena rampas tanah orang buat Koil tanpa lesen! Sedangkan orang Islam sendiri pon nak buat masjid dan surau kena minta permit dan lesen.

    Orang Islam ramai yang kena seksa dan dibunuh macam binatang di seluruh dunia, tapi tiada sapa pon yang ceritakan secara besar-besaran. Bukan semestinya orang Islam menjarah masuk ke tanah orang Islam saja menyebabkan tindak-balas orang. Tetapi banyak dari kawasan orang Islam dijarah orang Kristian Barat tak semena-menanya dan sewenang-wenangnya. Maka, timbul lah tindak balas yang diprpagandakan sebagai keganasan terhadap dunia, yang sebenarnya keganasan terhadap kepentingan bangsa penjajah pengikut ajaran Yahudi tak tau malu. Ajaran yang Tuhan, tetapi dibentur ikut sesuka hati manusia untuk kepentingan menguasai bangsa lain bagi memenuhi cita-cita keangkuhan.

    Hindu dah la kejam, suka seksa wanita, bakar wanita dengan sutthi, hukuman orang dengan hukuman dalam neraka, hangpa bukak saja Garuda Purana tengok. Pastu nak kata orang Islam paksa pompuan pakai Pardah. Itu tak teruk jika nak banding dengan pompuan kena masuk Ashram bila laki mati tak buleh kawin semula. Semua hukuman kejam yang orang Islam India jalankan atas penjenayah atau orang yang disyaki melakukan jenayah kat kampung-kampung dia tu semua bukan atas nasihat peguam Syariah Islam, tapi atas nasihat Pandit Hindu! Jadi, sapa yang kejam? Orang Islam memang kejam sebab ikut ajaran agama lain. Orang Hindu setan kejam sebab ajar orang buat bukan-bukan. Orang Barat kejam sebab suka putar belit fakta untuk tujuan penjajahan. Orang kita di Asia pula kejam sebab suka percaya benda yang dilaporkan. Nih kata-kata Gautama Buddha, bagi orang bukan Islam yang anggap orang Islam tak sensitif dan tak pernah ambil tau pasal agama lain. Jangan percaya dengan segala apa yang anda lihat atau dengar. Kerana ia tak semestinya betul. Maksudnya jangan amibil bulat-bulat mengenai sesuatu perkara selain itu, nilaikan dengan saksama sebelum menerima segala sesuatu.

  37. didi budak kecik says:

    pelakun tu pown aku tak caye depe putih……………..
    belah la………
    positif nerake….
    negatif syurge….

  38. ratman says:

    Saudaraku.. kita semua merasa terpukul dan marah melihat Al-Quran kitab suci kita dibakar oleh mereka yang diluar agama kita. sayapun marah bahkan sangat marah hingga alu tidak dapat lagi untuk memaki mereka. TAPI saudaraku seiman dan Seagama bila melihat Mushab dibakar pasti kita marah tapi apakah kita juga memiliki sedikit rasa malu membiarkan Al-Quran yang mulia hanya jadi Pajangan dan perhihasan dilemari kaca atau jadi penunggu meja yang selalu kesepian dari sentuhan tangan pemiliknya. Apa kita juga malu menjadikannya sebagai mas kawin saja tp tidak menjadikannya sebagai panduan hidup… apakah kita sudah malu melihat Al-Quran jadi media pegusir setan sedangkan kita pemiliknya telah menjadi pembantu dan pengikut setan… yah Allah ampunilah hambamu ini

  39. bukan ahli surga says:

    biarlah mereka melakukan apa yang ingin mereka lakukan, sesungguhnya mereka tidak mengetahui apa apa yang mereka lakukan. Semoga diberi pengetahuan untuk mereka…

  40. cahya says:

    laknat lah semua yang menghina agama Allah…
    Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…Allah hu akbar…

  41. faiz says:

    celaka punya keling…………….

  42. allah says:

    mereka akan kena akibat membakar al -quran itu bodoh , babi dan tak de berhati perut

  43. dol says:

    Asslamkm.. Orang yang menghina agama Allah kita mesti serang dan kita dakwah mereka. sehingga mereka beriman kepada Allah. Dia sahaja yang mengetahui seseorang itu benar-benar beriman atau tidak..

  44. dol says:

    Wahai kaum muslimin, di waktu manusia berpecah belah, marilah kita bertaqwa kepada Allah menghidupkan sunnah rasul. di sekeliling musuh islam mencari kelemahan kita. marilah kita bersatu kembali berjuang. Lupakah kita era khulafah. dunia islam cemerlang menakluki 2/3 dunia. Dengan berpegang kepada Al-Quran dan As-sunnah. kita akan berjaya. Iman-islam-ihsan, ilmu-amal. Jihad Fisabillillah….

  45. ziaf says:

    der mander kabi sengobber al qur an cpt ataubet muntak ataubet der e bela’a so allah

  46. salman al farisi says:

    padahal ALLAH sudah berfirman yg berbunyi

    قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ
    1. Katakanlah: Wahai orang-orang yang menyangkal kebenaran (kafir)!

    لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ
    2. Aku tidak menyembah apa yang kamu sembah,

    وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ
    3. Dan kamu tidak menyembah apa yang aku sembah.

    وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ
    4. Dan aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah,

    وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ
    5. Dan kamu pun tidak akan menyembah apa yang akn sembah.

    لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ
    6. Untukmu agamamu dan untukku agamaku!

    tapi mengapa kalian orang hindu, masih ikut campur.
    Kalau kalian tidak suka dengan Agamaku, diamlah, hargailah.
    kalau kalian ingin digargai orang lain, maka hargai dulu orang lain itu.

    enak kan lw kita hidup sndiri2 tanpa ikut campur urusan orang, lw kalian smua ni terlalu ikut campur
    emang gak malu ya<<<<<<
    lw gak, emang kalian smua malu2in.

    intadiru sa'ah
    tunggu saatny

  47. see says:

    Allahuakbar!!

  48. ASEMSUDDIN says:

    SMOGA PELAKU PEMBAKARAN ITU DI PILIH OLEH ALLAH BAGINYA YAITU : LAKNAT YANG SANGAT PEDIH ATAU HIDAYAH YANG SANGAT KUAT , TINGGAL ALLAH YANG TAHU SEMUA MANA YANG TERBAIK UNTUK MEREKA SENUA.

  49. dika says:

    akhrnya dbakar juga
    napa ga dr dulu seh
    ayat-ayat dr tukang kentot mank hrs dbakar
    istrinya jg bnyak
    kontolnya sampe brnanah krn istrinya lbh dr 4 dan hanya dya yg blh
    huh

  50. Masya Allah..kenapa?? Mengapa??apa kesalahan al quran itu sampai membakarkannya..!. Mereka patut diberi ganjaran seperti itu..baru mereka sedar.x takut dgn Allah kah mereka tu..moGa mereka sedar akan kesilapan mereka dan mengikut perintah Allah..Allahuakbar .!.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s