Hebat ker?

Photobucket - Video and Image Hosting

Ader dua orang budak, diorang ni baru jer balik dari sekolah. Habit kedua² budak ni ialah selalu bercerita tentang kehebatan bapak² memasing. Suatu hari, salah sorang dari budak ini berkata kepada rakannya… “Kau tau tak Terusan Suez?” Dan rakannya menjawab, “Ha, kenapa dengannya?” Rakannya sambung, “Ayah akulah yang mengoreknya!” Kawannya menjawab, “Alah, kecik jer tu, bapak aku lagi terer. Kau pernah dengar Laut Mati?” Tanya rakannya. Rakannya jawab, “Apahal pulak?” Rakannya menjawab dengan penuh bangga, “Ayah aku la yang bunuh!”

4 comments on “Hebat ker?

  1. jaffrizaini says:

    rosak budak dua orang ni😛

  2. jaffrizaini says:

    blog ni dah tak bertuan ke .. hehe

  3. midonz says:

    ada tuannya, mungkin belum ada cerita best kot…. tunggu jer lah..

  4. goreng says:

    Hebat sangatke ayah korang. Allah lagi hebat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s