Rekaan Hiasan Bilik Tidur Perempuan

15 comments on “Rekaan Hiasan Bilik Tidur Perempuan

  1. amira maisarah says:

    semua bilik ni sangat cantik…….

  2. yusnida says:

    Cantik sngat2….

  3. ririn dina says:

    Wow bilik yang sangat cool

  4. liza says:

    waaaahhhhh very nice!!!!

  5. mieyra says:

    blik2 yg nih sme cntik2..de x blik yg wat knsep wne purple+ pink…klau de kn syok..;-)

  6. goku says:

    lau da warna ijau+putih kan cntek..

  7. lya... says:

    woaaaaahhhhh!!!! gerammmm tngok chantikkkkkk… tpi klu ptih prple cntk x? or ptih etam? pling tpat ptih ksongg…????

  8. lya... says:

    kngsi lh idea nk hias blik tdoq… blik kte msi blm knah hias xdh idea lh… šŸ˜¦

  9. eli says:

    owsom tapi msih x menepati ciri yang saya nak

  10. Saya ingin bertanya..
    Saya sukakan hiasan dalam bilik tetapi tak pandai menghias,dan sekarang pula saya menyewa rumah..
    Macammana saya nak hias bilik anak perempuan saya.
    Hanya sementara???

  11. yg ter tanya2 jiah says:

    wau………. cantik nya..!!!!!!! ade x bilik warna purple + biru muda .. mesty cntek kan ?? (nk hias bilik neh,,

  12. Aaliya says:

    wow cantek nye .. pink+purple cair kan cantek

  13. Safiyya says:

    Cantik sangat ,saya suka,saya suka….hehe’ minggu depan nak pindah so nak tahu lah jgk hiasan yang sesuai dengan perempuan..mama bagi pilih semua yang saya suka šŸ™‚ i think ni okey la jgk..nanti saya hantar gambar yang sya dah hias tu…ohh ya , nak sambung study,hehe…terlupa tahun ni nak periksa..btw,tolong doakan yang terbaik untuk saya ya..semoga org yg tolong doakan sya tu dipermurahkan rezeki and semua lah, kbye… :’)

  14. nur arini mathwa bt fares affendi says:

    Katil nombor 1 berapa ringgit ya.

  15. For Australia must go Nuclear to do otherwise would be madness as we have the biggest reserves of uranium in the world, The greens are against coal an Click http://getl.eu/?i=justgoo100745

Leave a comment