Atas tutup Bawah buka..

apa nak jadi ni………………
dah la tu pakai tudung pulak tu……..
atas tutup bawah bukak………….
20_45594dd3d6215.jpg 292X393 px


20_45594dee1f188.jpg 497X400 px

38 comments on “Atas tutup Bawah buka..

  1. firenza says:

    hukum supply and demand. agaknya ada yg berfantasi nak gadis yg luaran nampak sopan tapi sebenarnya wild. lagipun perkara ni jadi salah sbb jadi tontonan utk org yg tak sepatutnya. kalau antara suami dan isteri tak der salah pun.

  2. MeBudakKechik says:

    ni la manusia di akhir zaman..sanggup mencemarkan pemakain tudung dan nyata sekali hanya ingin mencemarkan agama islam..wanita mudah ke neraka..wanita juga mudah ke syurga..kita kenalah pilih jalan yg terbaik bukan utk hari ini tapi utk kehidupan yg kekal abadi di alam sana..

  3. faridine zidane says:

    ngko scan betul2 muka dia….kalau boleh zoom 8X…kalau terjumpe org camni…. jangan ngorat langsung….biar dia tak kawin……
    merosakan umat je…

  4. aisha says:

    ahhh ini bukan org islam,dia saja nk rosakan imej pemakai tudung.
    Tenguk lah muka dia pun cam keling pyria.

    Sebenar org islam yg benar2 islam aje yg tahu,apa kah dia pakaian muslimin.Ia itu bukan setakat tudung keppala aje tapi mesti berpakaian longar.kalau pakai seluar panjang baju pula menutupi
    punggung dan tidak memakai baju lengan pendek.Ia mesti sampai pergelangan tangan.

    Kalau tidak spt di atas,ia bukan pakaian yg di tuntut dlm al Quran.
    Tenguk lah pompuan yg bertudung tapi bercumbu2an di taman2 dan semak.pakai tudung tapi lengan pendek .Baju & seluar pula ketat.Mmg malang habis ……

  5. asan says:

    tok dapek den nak nolong..nafsu kuek sngat kot

  6. gytsensei says:

    masyaAllah…dasyat betul!!
    ni la manusia x tau malu.gila ntah ape, agak2 dh kritikal dh gilanye.
    mst dia ni org x tau nk guna iman ni,ada hati..tp gelap mcm tayar kereta kena bakar…pakai tudung pun, dh pegangan x kukuh…nk bergantung kat mn??baik xyah pakai tudung,x memalukan agama…yg penting, JANGAN JD MCM MEREKA.
    ahli neraka la jawabnya kalau x sempat taubat

  7. Andriy says:

    bagai botol yg terisi air kemudian tumpah pula…

    mksd gw percuma/sia2…mending “atas buka bawah buka”

  8. ayam golek says:

    kalau akau jumpa pompuan ni aku tampor kan aje..lepas tu aku tanya sape yang amik gambor ni..aku terajangkan aje..yang best lagi kalau aku taju sape yang nak khianat kat pompuam islam yang pakai tudung..dgn buat buat gambo macam ni aku sula aje guna wrought iron kat pagar umah dia..kalau takde wrought iron aku cari buluh…
    kpd pompuan islam yang aku hormati..jaga diri memasing..
    pada yang tak tutup aurat.. jgn berlengah lagi..setakat tutup kepala macam kat atas ni..bukan tutup aurat namanye..sajeje nak burukkan imej orang yang betul-betul nak bertudung….sehelai rambut ditayang-tayang pada bukan muhrim berapa lama kat neraka?…nak nak lagi yang kaler-kaler rambut..pastu tergedik-gedik menayangakan rambutnye..nanti jawabla kat akhirat..

  9. harre says:

    ahhh tenguk la,bukan islam ni.muka cam betina keling je,yg suka nak cemarkan dan menjatuhkan maruah sipemakai tudung.

  10. jhon says:

    Sayang kok auratnya dikaburkan toh mas…..?

  11. o riz qhan says:

    itulah hasil kejahatan dari ….
    mungkin besok kita akan lebih takjub lagi….
    maka tu jaga diri kita dengan iman dan rasa takut ma Allah..

  12. ayahsayaboleh says:

    mungkin ini juga perbuatan orang kafir (termasuk model tu mungkin kafir yang bertudung) merosakkan imej islam

  13. ain_tawau says:

    perempuan bodoh ni sebenarnya dah tak tahan nak kena cucuk. itulah pasal dia dah siap sedia. mungkin tak de laki yg sudi main ngan dia, tu la sebab dia tayang kat korang semua tu………

  14. nadiahusna says:

    xdapek den nk tlg…hehehe

  15. jo says:

    akal-akalan saja..aku yakin ni bukan muslim
    uedan tenan kalo orang islam
    tabokin aja kalo ketemu..

  16. zlatan8m says:

    korang kene paham…tudung 2 sekadar aksesori je zaman skang ni

  17. GULAI KAWAH says:

    BAGI DEKAT GAJAH N KUDA JE,HEHEHHEHEH…

  18. iz says:

    itulah dunia masakini yang semakin hangat dgn gelaja yg negatif
    baik ppuan maupun llki semuanya panas.One day malaysia akan macam negara membangun yg lain semua yang jangal masakini akan di ignore masa akan datang.Dah lali mata memandang perkara yg sedemikian.sekarangpun org yang alim pun suka dgn perkara2 yang negatif tu.Tiap2 hari media elekronic melapurkan perkara yang bersangkutan itu.[pkameloen@yahoo.com]-iz

  19. m.nasirzaidi says:

    dah disebut2 yang ahli neraka lagi ramai dari ahli sorga…ape nak heran.

  20. gadaf says:

    rejam smpai mati je natang ni…..nyusahkan org no 1….

  21. redkhalifah says:

    laksanakan hukum hudud….insy’allah takan ade lae org yg berani buat bnda cmtu…
    saper skong angkat tangan…

  22. Oshien90.. says:

    sgt2 mmalu kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    kekdg 2 sya hanya mpu mdiam kan diri jer bla nmpk org yg pkai tudung tp buat benda yg xsenonoh…………………
    daa ler, kkwn sya ne kbyak kn’ya non-muslim..mrka sndr pun tak buat benda cam 2 dikelayak rmai… ne kan plak kta yg beragama ISLAM!!!!!!!!!!!!
    x ingat Tuhan kot mrka 2………..xtkut aZab yg bkl mrka trima kelak……………………….ntah ler?????????????????

  23. d_nia says:

    wat malu jew!!!!!!!!!!!!!!! org laen pown pki tdg gak tp de arkh cam gtu…x snonoh nyew prangai…..klu da rse gian sgt nak tunjuk baek x yah pki tdg…owg islam jenis ape la nie!!!!!!!!!!!!!!

  24. nabilah says:

    memang pon!!!!!!!!!org yg pakai tudung skrang nie dh hancur.lbih-lbih lg remaja…………wt malu umt islam je……….

  25. Smile says:

    buat movie bagus ni

  26. gembira says:

    aku pon penah nampak camni .tekejut jugak ingatkn nak ckp pape sket la.tpi mak cik 2 buat mke ganas lak.terbantut niat.kata USTAZ orang yang suka buat maksiat ini tak de agama dan solatnya tidk diterima ALLAH S.W.T . ASSSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHHIWABARAKATUH

  27. Ahmad Shukor says:

    Zaman dulu takde pmpuan yg pkai tudung, tp maruah masih trpelihara. Tp skrg hampir sume brtudung, tp perangai mcm ni. Klu ada pmpuan tak brtudung, sume org mengutuk. Tp bila pmpuan brpgangan tgn dgn lelaki bkn muhrim, takde org berani brtanya. Mcmna dgn keturunan kita yg akan dtg?

  28. liiena says:

    alaa…yang pkai jubah pun ad yg rosak gk…

  29. Mawar merah says:

    Nmpaknya komen2 pembaca RAMAI yg mengutuk org2 yg menutup aurat.Xperlula klu nak cerita keburukan seseorg,cite sekali tahap pendidikan agamanya tinggi,anak imam,skola agama,pakai tudung,tudung labuh dll.Semua ni akn menyebabkan yg MUDA & TAK MAHU TUTUP aurat,xmahu tutup aurat .Dan akn mencemarkan org2 tudung dikalangan org bukan islam.Sb tu Allah melarang mengaibkan manusia ln.Sy selalu mendengar komen drpd wanita seksi yg berkata “ala prmpn bertudung skang bukannya baik,bt maksiat”.Sbg alasan utk menHALALKAN yg jelas haram & ditegah agama.Sinisnya,malunya mereka utk bersahabat dgn prmpn2 alim yg bertudung krn mereka dianggap tidak bjak dlm akademik,lembab,& tidak glamor.Ini yg selalu dialami muda mudi di zmn belajar.Di zamn sy bljr.Yg bertudung dijauhi hnya krn tindakan buruk segelintir yg ln.

  30. Mawar merah says:

    Tidak perlu MENGHALALkan yg JELAS haram.

    MENUTUP AURAT adlh WAJIB.

    Jk org zaman dahulu ramai yg xmenutup aurat,kita tidak tahu apa2 balasan yg mgkn sudah Allah balas.

    Jk org2 zaman dulu ramai yg tidak menutup aurat tp msh beradab,maka samalah sprt menggalakkan tidak menutup aurat.

    Berhati2 mengeluarkan kata2.Sekali tekan papan keybord,akn menyebabkan dosa yg berpanjagan hngga kiamat krn diikut,dibc,dislh tafsir bg yg tidak kuat ilmu agama & dijadikan panduan hdup.

  31. Mawar merah says:

    Dan sebenarnya bg yg memakai tudung tp msh melakukan maksiat/kejahatan,mereka sebenarnya tidak MENGAMALKAN & MENDALAMI SEDALAM2 NYA ilmu agama.Solat tp x khusyuk.Tutup aurat tp hnya warisan.Beragama islam,tp hnya pd ic.Tp hakikatnya kehidupan xdpt dibezakan antra org islam & bukan islam.

    Ada 1 cite ttg dimana seorg telah b’tnya kpd Rasullullah dimana terdapat seorg pemuda yg suaka mencuri sedangkan bersolat.Dan Rasullullah menjawab “Solat itu lah yg akn mencegahnya dr mencuri(satu hari nt).Setidak2nya laki itu berusaha melakukan bnda baik ln.

    Nah…berbalk soal prmpn bertudung tp msh melakukan mksiat..bknkah lagi BERDOSA prmpn ini yg telah melakukan maksiat dan tidak menutup aurat?2 jenis dosa b’bnding 1.

    BENCILAH PERBUATAN JHT nya tp bukan tudungnya.

  32. didi budak kecik says:

    cis….malas aq tengok…

  33. arie gumilar says:

    semua orang yakin akan masuk surga,
    dia(dajal) tlah di ciptakan takdirnya,namun naas ia tercipta..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s