Dunia Hari Ini

Penjara kat Austria








15 comments on “Dunia Hari Ini

  1. bunz says:

    bia betik..cani aku pun nk p..huhu..

  2. bunz says:

    msia takde ke?

  3. nur says:

    HUYOO… bestnye.. kalu cam2 better duk pnjara.. hehehe

  4. ayam golek says:

    korang jgn jadi bodoh/bangang nak masuk penjara..kang terkabul permintaan tu padan muka..

  5. hambaAllah says:

    kalau seluruh dunia ada penjara mcm ni…
    makin ramai la org jahat atas dunia ni
    ye la…mcm nk m’galakkan jenayah je…
    jgn ikut barat woi
    rosak negara kita

  6. Andriy says:

    Yg jd pertanyaan…..
    ada apa di balik semua permainan ini….

  7. s07 says:

    stuju ngan hamba Allah…orang msia x leh bagi cam ni….nnt btambah ‘lemak’ nak wat jahat…baik duit rakyat guna tuk tolong org miskin ke…buat tempat pelupusan sampah ke… termasuk skali sampah masyarakat….gulp :p

  8. rockbebeh says:

    penjara dibuat bukan untuk semua manusia masuk kedalamnya… tetapi hanya kerna kesalahan manusia itu sendiri… SAMA juga dengan neraka… neraka dicipta bukan untuk manusia TAPI manusia sendiri yang mencari neraka… memang benarlah firman allah “BUKAN AKU YANG HENDAK MASUKKAN KAMU KE NERAKA TETAPI KAMU SENDIRI YANG MENCARINYA.”

  9. julieta says:

    kalau gitu semua orang nak masuk, akal ada tak mau pikier………

  10. ain_tawau says:

    kalau tempat macam ni memang ramai yg nak tinggal, tapi kalau dah namanya penjara orang tak berakal je nak duduk kat situ.

  11. dila says:

    busyet dah penjara kokkeren amat ya

  12. ally aisyah says:

    wow..bes gler klu dpt msok..
    ntah2 poyo jer lbih..

  13. eka says:

    kayanya kalo penjaranya kaya begini mah bakalan betah,,,apalagi dikase makan ama fasilitas yg serba enak,,kaya diem di apartemen ajah….dari pada harus diem dikolong jembatan,,kepanasan,keujanan,,kelaperan….

  14. MPU_GHENDENK says:

    BO YA ………DI PIKIR …..MASA NERAKA KAYA DI SURGA SEH

  15. fatiha says:

    kenapa penjara?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s