Manusia celaka!

 

Masuk dan kekal dalam neraka jahanam la korang kafir laknatullah.

33 comments on “Manusia celaka!

  1. faridine zidane says:

    dia ingat orang suka ke…..? manusia paling bahalol ni….tak gheti base…..setan gondol…..

  2. gytsensei says:

    ala…buat la dia nk buat ape pun
    xyah kita bimbang!
    Allah ada, kena siksa nanti…
    tahulah dia sape lebih kuat dr dia…
    ingat dia tu mai planet namix ke?
    kalu ye pun ada plenet tu,Allah gak yg buat.
    x terlepas punyer dia….
    manusia laknatullah!!!
    mempersendakan Allah…dia x tau, dialah makhluk yg Allah persendakan nanti
    padan muka!!!
    p/s: jgn jd mcm dia.INSYAALLAH

  3. rockbebeh says:

    PATUT NYA DI DOAKAN HIDAYAT UNTUKNYA…. SILA RUJUK KISAH ISLAM DAN HADIS TENTANG MARAH….

  4. awang says:

    woi anak haram!!!!!!!
    memang anak haram 2 2 org ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. aima trg says:

    uish!!!bkpe la mung g wat g2,,,,memang nok kene bala nih,,,nk kene bala dr ALLAH!

  6. jo says:

    mbok ya sadar to nduk…
    seret aja dijalan tuh..

  7. zibrax says:

    gw yakin itu cwex pasti lebih sexy klw jd pelacur di neraka…..hahahahahahaaaaa
    terkutuklah kau wahai wanita jalang bertato

    GERAKAN ANTI ISRAEL-AMERIKA-DAN SEKUTUNYA

    ZIBRAX
    NUSA INDAH UNDERGROUND
    JAKARTA TIMUR BERSATULAH

  8. d_nia says:

    apsal siot sgt nak wat cam ue?? die owg pkir owg kesah sgt…bodoh!!!!!!!!!!!!!!! laen kali klu nak wat owg laen jgn smpi sdiri yg mrana…………………owg bangang and x de otak jew wat cam ue…

  9. zakwan says:

    Semoga cepat2 dilaknat. amin. Saya isytiharkan pempuan ini halal dibunuh

  10. zaki says:

    memang sial pompuan tu…………………kafir laknatullah

  11. Smile says:

    tah apa apa lah manusia ni pelik pelik

  12. Bambang A says:

    Gue yakin orang ini gak bakalan di tanya lagi….MATI … langsung….. masuk…
    ……NERAKA JAHANNAM……..siip khan…

  13. g hui6mhmgk says:

    dapat panchong saja

  14. dsewjuiob says:

    orang macam itu hendaklah disula pada lubang pantatnya biar mampus secara teramat sakit

  15. Ogre says:

    Eh, ape makhsudnya tato dia ah? Boleh translate kan?

  16. [s]h[a]u[q]i [t]e[r]q says:

    Kepala hotak mak cik belah tiri nenek kooo…suka hati kafir nie wat tatoo nama ALLAH, NABI MUHAMMAD, ngan BISMILLAH….!!!

  17. Taiko says:

    cibai btol….
    kalo aku jumpa pompuan ni aku simbah petrol….

  18. inttan says:

    massaalloohhhh ….

  19. didi budak kecik says:

    nak aku carut………… je pompuan sial ni………………
    positif nerake….
    negatif syurge….

  20. zaki says:

    dsar kafir laknatullah….xkn brhenti mnghine islam

  21. orang ISLAM says:

    wei yang korang comen carut2 wat pe??…relaks la kita orang islam semestinya “cool”
    semasa zaman rasulullah S.A.W lagi mcm2 perkara yg mengutuk ISLAM tapi rasulullah S.A.W “cool” je…ape kate kita ikut cara rasulullah S.A.W…
    sekarang orang melayu pun same je..jadi kalau nak carut2 tu pikir la orang melayu punya perangai cam mane 2 kali 5 juga…
    kepada sesiapa yg ade
    FB add den aa… super_dogol@yahoo.com.my
    ok semoga orang2 ISLAM di malaysia ni dirahmati ALLAH S.W.T

  22. loar of the ring says:

    setuju dengan pendapat orang ISLAM #23 buat apa nk melatah dan mencarut.. bukan dia dengar pun… kiter jer yg dapat dosa lg ader la…. yg penting kiter jgn jadi macam depa ni…. dah memang mereka ni bodoh… kalau tak, tak kafir la dorang…. pikir la sikit umat islam… jangan mudah melatah…

  23. faiz says:

    pantat punya org putih…..tulisan tu suci…semoga ALLAH S.W.T membalas mereka yg kafir

  24. zaki says:

    tak mustahil brlaku d negeri kite sendiri…skrang pn banyak gg menghine huhum allah cume tak tulis d badan aje mcm mat saleh tu

  25. jay says:

    ya allah aku tidak sanggup melihat orang kafir menghina mu turungkan bala ke atas mereka hancurkan israel takbir alahuabar222222222222

  26. fisabilillah says:

    astagfirullahalazim….

  27. see says:

    rasa nak nangis la tengok kalimah suci diletakkan di kulit kafir… sakit hati dan sedih sebab islam dipermainkan oleh bangsa yahudi. semoga Allah berikan dia hidayah dan kekuatan kepada semua umat Islam… yang penting, jangan tiru aksi tersebut..Allahu akbar!!

  28. Daie says:

    semoga diberikan petunjuk HIDAYAH oleh Allah S.W.T..Wahai sahabat2 seakidah denganku ,janganlh kamu marah kpd mereka… bersabarlah dan doakn agar dia masuk agama islam…. Nabi kita iaitu Rasulullah S.A.W pun x mndoakn mreka msuk neraka dn dilknat Allah ttpi Rasulullah berkata” ssngghnya mereka kaum yang tidak mngetahui” biarpun baginda dilempar dgn batu oleh kaum kafir..jadi berDOA lah,kerana itu senjata org2 mukmin…

  29. Daie says:

    betul 2,ana sokong Orng Islam #….. islam 2 syumul tp lau umatnya memaki,carut mncrut org yg mghina Islam..macam mane org kafir nk trtarik msuk islam..Cuba antum(kamu semua) renung2 kn..Jika Rasulullah ada bersama baginda akan mnujukkn sifat2 yg mulia, krana baginda tawan HATI mrka dahulu ..Sabarlh ini ujian drp ALLAH,tugs kita just mgajk dgn cara yg brhikmah ke jln yang diredhai-Nya..slbihnya urusan Allah… satu ayat utk direnung bersama yg brmaksud:( Dan ingatlah,janganlah kamu berkata kamu sudah beriman selagi kamu tidak diuji.(Allah).) stip ujian yg diberikn Allah akn dibrikn PAHALA& mningkatkn Keimanan kita..Sgala yg baik dtg drp Allah,dan yg buruk datang klemahn diri ana sndiri..Smoga kita sama2 mnjdi hamb yg diredhai Allah s.W.T..

  30. mutawaffika says:

    ya allah.. biarkan lah dia it seperti itu, asal jangan kita seperti itu, ya allah, lindungilah hambamu dari maksiat… amin

  31. agustin says:

    astagfirullah halazim ….
    smoga kau mendapat balasan yang setimpal ,,, atas apa yang telah kau perbuat ,,, camkan itu ,,,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s